دستبندالکترونیکی

دستبندالکترونیکی

اخیراً یک شرکت واقع در آریزونا درخواست ثبت یک اختراع به نام خود کرده است: یک دستبند با تکنولوژی پیشرفته که در یک کلام می توان آن را هراس انگیز قلمداد کرد. علاوه برمحدود کردن و نگهداری زندانیان این دستبندها قادر به فرستادن شوک الکتریکی و تزریق مواد خواب آور می باشند.

WWW.MORTEZAKARAMI.VCP.IR

ادامه مطلب رابخوانید

نظریادتون نره

البته در حال حاضر این دستبندها در مرحله ثبت بعنوان اختراع می باشند اما هنگامی که به طورکامل برای عرضه وارد بازار تجاری شوند، هم قابل برنامه ریزی هستند و هم در کنترل زندانیان به نگهبانان کمک می کنند تا اگر کسی که دستگیر شده خودسری کرد و یا فرمانی را زیر پا گذاشت شروع به کار کند. مکانیزمهای ایمنی نیز (امیدوارم که) برای آنها در نظر گرفته شده تا از تزریق مواد خواب آور و یا شوک الکتریکی بوسیله نگهبانان که برای دستگیر شدگان خطرناک باشد جلوگیری کند و یا از آثار جانبی قوی همانند مرگ فرد دستگیر شده جلوگیری شود.

داروهای بکار رفته در این دستبندها حاوی مواد زیر است: ماده تحریک کننده، یک نوع دارو، یک ماده خواب آور، یک داروی وارد شونده از راه پوست مانند دی متیل سولفوکساید، یک بازدارنده شیمیائی، یک ماده فلج کننده، یک داروی تجویز شده برای زندانی و ترکیباتی متعلق به آن. باید دید که اگر با ثبت این دستبندها موافقت شود و وارد بازار تولید تجاری شوند، چه قوانین و مقرراتی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد. از تصاویر مربوطه برای ثبت این اختراع بر می آید که سازندگان این دستبندها  دارای نمونه تولید اولیه هستند، این بدان معناست که ما بزودی این دستبندها را مشاهده خواهیم کرد. قابل توجه تبهکاران: سعی کنید زندانی نشوید!

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...