دانلود نرم افزار شبیه ساز HSpice 2012 به همراه آموزش

دانلود نرم افزار شبیه ساز HSpice 2012 به همراه آموزش

نرم افزار HSPICE  یک استاندارد طلایی صنعتی برای شبیه سازی دقیق با ارائه الگوریتم های مختلف آنالیز می باشد . HSpice کاربرد گسترده ای در سیگنال های RF ، طراحی IC و مدارهای مجتمع ، سلول های حافظه ، تراشه ها و طراحی بردهای الکترونیکی و . . . دارد . امروزه شبیه ساز HSpice یکی از محبوب ترین و قابل اعتماد ترین ابزارهای انالیز و شبیه سازی مدارات الکترونیکی بوده بطوری که در اکثر کنفرانس ها و سمینار های معتبر جهت بررسی و شبیه سازی مدارهای الکترونیکی از HSpice استفاده می شود .
یکی از ابزارهای که به همراه نرم افزار HSpice مورد استفاده قرار میگیرد نرم افزار CosmosSope می باشد . همانطور که از نام این ابزار بر می آید CosmosSope نوعی نمایشگر برای مشاهده نتایج خروجی شبیه سازی یک مدار است . از ویژگی های مهم این ابزار نیز می توان به امکان اتصال به نرم افزار قدرتمند MATLAB نام برد که امکان انواع آنالیزهای ممکن را برای بررسی نتایج شبیه سازی را فراهم می سازد . این نرم افزار در مجموعه ارائه شده ، ضمیمه شده است .
به جهت اشنایی هر چه بیشتر کاربران و مهندسان عزیز با این نرم افزار مجموعه آموزشی HSpice زا نیز ضمیمه کرده این. در این مجموعه شما به انواع آموزش ها ، رفرنس ها و پروژه های عملی با نرم افزار HSpice به زبان های فارسی و انگلیسی دسترسی خواهید داشت . مهندسی بار یادگیری این نرم افزار قدرتمند را به همه مهندسان برق گرایش الکترونیک توصیه می کند .

 

ادامه ی مطلب ...

برای دسترسی به ادامه ی مطلب، باید عضو سایت بشوید. اگر قبلا در سایت عضو شده اید، برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...