با پریز خورشیدی همیشه برق در کیف شماست

با پریز خورشیدی همیشه برق در کیف شماست

 شارژر و پریز قابل حمل

پنجره ی شما ممکن است یک مکان غیرممکن برای شارژ گوشی های هوشمندتان باشد؛ اما گروهی از طراحان چیزی که شاید در یک داستان امکان پذیر باشد را ممکن ساختند، شارژر الکترونیکی قابل حمل.

طراحان صنعتی Kyuho Song & Boa Oh یک شارژ خورشیدی که پریز پنجره یا همان  پریز برق خورشیدی نامیده می شود را طراحی کرده اند. این وسیله با مکش بر روی شیشه و تبدیل انرژی خورشیدی به مانند یک پریز برق عمل می کند. این دستگاه همچنین یک باتری ۱۰۰۰میلی آمپر ، که برای شارژ باتری گوشی های هوشمند کافی است را دارا می باشد. این باتری ۵-۸ ساعت طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود.

 این محصول شما را قادر به استفاده از برق به صورت آزادانه و راحت در فضاهای ناممکن کند، مثلا در یک هواپیما، ماشین، و خارج از منزل. یکی از طراحان می گوید: ” این محصول برای تولید برق از یک پریز قابل حمل، که هم درون خانه و هم بیرون استفاده می شود، ساخته شده است. ما سعی کردیم یک پریز قابل حمل طراحی کنیم، به طوری که کاربران می توانند آن را به طور مستقیم و بدون آموزش های ویژه استفاده کنند. “

اخباری که در مورد اختراع و طراحی Yanko در روز جمعه منتشر شد گفته شده که  این پریز به نظر می رسد برای کره ای ها تبدیل به دستگاهی برای تامین برق شده است، همچنین در اخبار وب سایت محیط زیست گفته شده است که می تواند در آینده به طور گسترده در دسترس همگان قرار گیرد. اما توجه داشته باشید که یک مشکل وجود دارد: این که پریز تنها به مدت ۱۰ ساعت کار می کند.

این محصول را می توان در کوله پشتی قرار داد تا فورا دردسترس شما قرار بگیرد. در انواع مختلفی ساخته شده است، با دو نوع سلول خورشیدی جدایی ناپذیر و یا منفصل ساخته شده است. شارژر خورشیدی دارای باتری داخلی است که تا ۴ وات برق مورد نیاز هر دستگاه را که از طریق پورت USB متصل می شود، تامین می کند. این دستگاه از هیدروژن شیمیایی و مقداری آب، و یا حتی ادرار تشکیل شده است. مایع یک واکنش شیمیایی ایجاد می کند که باعث ایجاد فوری برق می شود.

1 نظر

  1. dfsssssssssdfsssssssss:

    سلام خدا خیرتان بدهد ممنون که این مطالب بسیار کاربردی و مفید در سایتتان قرار میدهید