جنگی تمام عیار میان ربات های مشت زن

جنگی تمام عیار میان ربات های مشت زن

شما هم تصدیق می کنید که Cloudrobot نام چندان مناسبی برای محصولی نیست که قرار است یک ربات مشت زن تمام عیار باشد. این جنگجوها اگر چه ریزجثه، اما کاملا ترسناک به نظر می رسند. تلاش ۶ توسعه دهنده و مهندس در بوداپست، نتیجه اش ربات هایی ۴۰ سانتی متری متشکل از ۲۰ موتور است که با چیپ AVR کترل می شوند. این موتورها و چیپ به ربات ها دامنه وسیعی از حرکات و دقت را اعطا کرده اند.

حرکات کامپیوتری ربات ها اگرچه زمخت، اما به سبک بازی های ویدیویی کامپیوتری شبیه سازی شده است. مشت ها و حرکات پا و بدن هم همگی از طریق یک دسته بازی استاندارد و با ارتباط بلوتوث کنترل می شوند.

علی رغم ریسک بروز آسیب های جدی به این ماشین های گرانقیمت، سعی شده تمام بخش های فلزی بدن آنها در برابر ضربات با دستکش های مشت زنی محافظت شود. لذا بسیار کم پیش می آید که آنها با یکدیگر تماس پیدا کنند. در حال حاضر هنگامی که شما و دوستان تان به رقابت با یکدیگر از طریق این ربات ها می پردازید، امتیازات هم در فضای مجازی محاسبه می شود و نیازی به تماس فیزیکی مشت زن های رباتی نیست.

این ربات ها همچنین به لطف قطعات الکترومگنتیک و آهن ربایی درون پاهای شان به خوبی روی رینگ مسابقه می چسبند و به ندرت پیش می آید که به زمین بیفتند. زیرا با داشتن چنین پایه مگنتی به خوبی می توانند تعادلشان را در برابر ضربات حفظ کنند. البته این را به خاطر داشته باشید که بیشتر ضربات مجازی هستند و حفظ تعادل این ربات بیشتر به درد حرکت آن در رینگ می خورد.

گفته می شود هر یک از این مشت زن های کوتاه قامت برای مشتریان ۳۰۰ دلار هزینه در بر خواهد داشت. البته انتظار می رود که طراحی نهایی آنها هم کمی خوش قیافه تر باشد.

منبع : نارنجی

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...