بازوی جادویی روباتی

بازوی جادویی روباتی

بازوی جادویی توانایی حرکت کردن را به دختر 2 ساله هدیه کرد

یک بازوی رباتی که توسط یک چاپگر سه بعدی ساخته شده امکان حرکت بازو را برای دختر بچه 2 ساله ای که مبتلا به خمیدگی مادرزادی مقاوم مفاصل بوده فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، "اما" دختر بچه دوساله ای که به صورت مادرزادی از بیماری خمیدگی مقاوم مفاصل رنج می برد و این شرایط بر قدرت ماهیچه های وی تأثیر گذاشته است با کمک یک بازوی رباتی که توسط یک چاپگر سه بعدی اسکلتی ساخته شده توانست قدرت لازم را برای بلند کردن اشیاء بدست آورد.

www.mortezakarami.vcp.ir

ادامه مطلب رابخوان...

لطفأنظریادتون نره

"اما" دوساله می تواند بازوی خود را با کمک ربات ساخته شده توسط چاپگر حرکت دهد

مگان لاول مادر "اما" اظهار داشت: وقتی "اما" متولد شد بازوهایش تا نزدیک گوشهایش بالا آمده بود و شانه هایش به داخل چرخیده بود. "اما" همانطوری که بزرگتر شد از قدرت چندانی در ماهیچه های خود برای حرکت برخوردار نبود.

پس از مدتی والدین "اما" با دستگاهی به نام WREX آشنا شدند که از میله های آهنی و باندهای مقاومتی ساخته شده بود.

"اما" می تواند مادرش را با کمک بازوی جادویی خود در آغوش بگیرد

"اما" اکنون می تواند نقاشی کند، اجسامی را بدون کمک مادرش بلند کند

این وسیله می تواند به کودکانی که بازوهای رشد نکرده دارند کمک کند تا بازی کنند، خودشان غذا بخورند و دیگران را در آغوش بگیرند.

این وسیله توسط Stratasys، یک شرکت چاپگر سه بعدی طراحی شده و می توان آن را براساس نیازهای "اما" توسط چاپگر سه بعدی تغییر داد.

از آنجایی که "اما" تنها 11 کیلوگرم وزن دارد، نمونه چاپ شده توسط این چاپگر سه بعدی یک نمونه خاص و بسیار سبک وزن است و کارآیی آن والدین "اما" را شگفت زده کرده است.

مادر "اما" گفت که دختر دو ساله اش هنگامی که برای اولین بار توانست با کمک این بازوها حرکت کند، آنها را بازوهای جادویی لقب داد.

مادر وی افزود: درحالی که "اما" مراحل رشد خود را سپری می کند باید از بازوهای بزرگتری استفاده کند تا بتواند بازوهای خود را حرکت دهد.



هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...