ربات رتیلی جدید شرکت Robugtix

ربات رتیلی جدید شرکت Robugtix

ویژگی جالب این ربات، در حرکات بسیار طبیعی و روان آن است. بدنه خارجی آن توسط نرم‌افزارهای CAD طراحی شده و به کمک یک چاپگر سه بعدی پرینت شده است. بدیهی است که استفاده از این روش و چاپ سه بعدی بسیار هزینه‌بر و وقت‌گیر است؛ نتیجه مشخص این روش نیز ایجاد گلوگاه در خط تولید خواهد بود. دلیل اصلی مشکل در تأمین سفارشات نیز همین مورد است. بنابراین شرکت Robugtix در نسخه‌ی T8X تصمیم به استفاده از روش تولید قالبگیری تزریقی برای تولید اسکلت خارجی ربات گرفته است و همین روش علت اصلی این کاهش قیمت به شمار می‌رود. به علاوه این ربات جدید از امکانات بی‌سیم، حسگر لمسی و سامانه شارژ جدیدی بهره می‌برد.

X

هر دو‌ مدل توسط ۲۶ موتور کنترل می‌شوند، ضمن اینکه هر دوی آن‌ها تقریبا به صورت کاملا سرهم‌بندی شده به دست مشتری می‌رسند. همین مسأله دردسرهای اسمبل کردن ربات را بسیار کاهش می‌دهد. ضمنا این نسخه جدید با SDK جدید Robutix همراه خواهد بود.

این ربات حرکاتی بسیار شبیه به یک رتیل واقعی دارد و از این نظر علاوه بر قابلیت‌های دیگرش گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شوخی‌های نه چندان دوستانه به نظر می‌رسد. این ربات علاوه بر راه رفتن بر روی هشت پا قابلیت رقصیدن را نیز دارد که دیدن ویدیوی زیر را بسیار جذاب‌تر می‌کند

قیمت پیش‌خرید ربات اصلی T8 برابر با ۱۳۵۰ دلار بود که البته دیگر به این مقدار نیست و قیمت آن به ۲۹۵۰ دلار رسیده است. عرضه‌ی نسخه‌ی ارزان‌تر می‌تواند خبر خوبی برای خریداران این ربات باشد. قیمت نسخه ارزان‌تر، ۷۹۹ دلار است که البته برای کاربرانی که آن را پیش خرید می‌کنند این قیمت ۴۹۹ دلار خواهد بود.

source:zoomit.ir

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...