دانلودنرم افزارaltium designer 10

دانلودنرم افزارaltium designer 10

altium designerیا همان PROTEL DXP نرم افزار قدرتمندی است که برای پیاده سازی شماتیک ، طراحی PCB و آنالیز مدارهای آنالوگ و برخی مدار های دیجیتالی طراحی شده است.یکی از مزایای این نرم افزار دسته بندی مناسب کتابخانه ها بنحوی است که با صرف زمان کوتاهی قطعه مورد نظر را خواهید یافت. آنالیز مدارهای آنالوگ در پروتل، توسط تحلیل گر پی اسپایس انجام می شود.
محیط طراحی PCB در پروتل، بدلیل داشتن کتابخانه هایی کامل و بدون نقص معروف است و این امر سبب رفاه بیشتر کاربر در حین طراحی انواع PCB با این نرم افزار، خواهد شد.
در این نسخه امکان شبیه سازی و کد نویسی برخی از FPGA ها نیز فرآهم شده است که زمان طراحی و پیاده سازی را حداقل می کند.

WWW.MORTEZAKARAMI.VCP.IR
Altium Designer توانسته است که طراحی شما را از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری بصورت یک پارچه در آورده و شما بتوانید مراحل طراحی خود را به سادگی انجام دهید.
امکانات ویژه ای به این نسخه از نرم افزار افزوده شده که شامل افزایش لایه های طراحی مکانیکی ،‌کلاسهای جدید و پیشرفت های باورنکردنی در هوش مصنوعی این نرم افزار می باشد .
هوش مصنوعی در این نسخه به قدری تقویت گشته که شما بدون هیچ مشکلی می توانید طرح های خود را به سرعت طراحی و اشکال زدایی کرده و آنها را هر چه نزدیکتر به استانداردهای جهانی کرده و از دیگر مهندسین و متخصصین این زمینه کاری پیشی بگیرید.

این نرم افزارقدرتمندترین ابزارطراحی بردهای الکترونیکی درجهان می باشد.بصورت رایگان دانلودکنیدولذت ببرید.

WWW.MORTEZAKARAMI.VCP.IR

ادمه مطلب رابخوان...

ادامه ی مطلب ...

برای دسترسی به ادامه ی مطلب، باید عضو سایت بشوید. اگر قبلا در سایت عضو شده اید، برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.

3 نظر

  1. SHOARISHOARI:

    سلام میخواستم نرم افزاری رو ازسایتتون دانلود کنم اما نشد لطفا بررسی کنید. متشکرم

  2. امین محمدیانامین محمدیان:

    سلام من هر چه قدر تلاش کردم این نرم افزار رو دانلود کنم با این که هیچ نرم افزاری رو همزمان بااین نرم افزار دانلود نمی کردم اما error ی که شما برای سرعت بخشیدن به دانلود کردن گذاشته بودید رارو می آورد لطفا پیگیری کنید متشکرم امین محمدیان کلاس حلی 2

  3. Pharmb420Pharmb420:

    Hello! ddbdggk interesting ddbdggk site! I'm really like it! Very, very ddbdggk good!